دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها504
تعداد مقالات4,361
تعداد مشاهده مقاله8,057,462
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,058,815
سرآبادانی تفرشی, حسین, سجادیه, علیرضا. (1397). تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 12(2), 155-182. doi: 10.30497/smt.2018.2588
حسین سرآبادانی تفرشی; علیرضا سجادیه. "تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 12, 2, 1397, 155-182. doi: 10.30497/smt.2018.2588
سرآبادانی تفرشی, حسین, سجادیه, علیرضا. (1397). 'تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 12(2), pp. 155-182. doi: 10.30497/smt.2018.2588
سرآبادانی تفرشی, حسین, سجادیه, علیرضا. تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1397; 12(2): 155-182. doi: 10.30497/smt.2018.2588


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب