دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها502
تعداد مقالات4,340
تعداد مشاهده مقاله7,961,376
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,874,211
دانایی‌فرد, حسن, تراب زاده جهرمی, محمد صادق. (1396). تحلیلی بر انسجام نظریه عدالت در خط مشی های آموزشی جمهوری اسلامی ایران رویکرد ارزیابی نظریه برنامه. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 11(1), 73-108. doi: 10.30497/smt.2017.2066
حسن دانایی‌فرد; محمد صادق تراب زاده جهرمی. "تحلیلی بر انسجام نظریه عدالت در خط مشی های آموزشی جمهوری اسلامی ایران رویکرد ارزیابی نظریه برنامه". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 11, 1, 1396, 73-108. doi: 10.30497/smt.2017.2066
دانایی‌فرد, حسن, تراب زاده جهرمی, محمد صادق. (1396). 'تحلیلی بر انسجام نظریه عدالت در خط مشی های آموزشی جمهوری اسلامی ایران رویکرد ارزیابی نظریه برنامه', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 11(1), pp. 73-108. doi: 10.30497/smt.2017.2066
دانایی‌فرد, حسن, تراب زاده جهرمی, محمد صادق. تحلیلی بر انسجام نظریه عدالت در خط مشی های آموزشی جمهوری اسلامی ایران رویکرد ارزیابی نظریه برنامه. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1396; 11(1): 73-108. doi: 10.30497/smt.2017.2066