دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها506
تعداد مقالات4,368
تعداد مشاهده مقاله8,088,534
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,095,499
صادقی مال امیری, منصور. (1392). طراحی مدل تحلیل رفتار مصرف‌کننده بر اساس آموزه‌های اسلام. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 7(1), 123-156. doi: 10.30497/smt.2013.1433
منصور صادقی مال امیری. "طراحی مدل تحلیل رفتار مصرف‌کننده بر اساس آموزه‌های اسلام". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 7, 1, 1392, 123-156. doi: 10.30497/smt.2013.1433
صادقی مال امیری, منصور. (1392). 'طراحی مدل تحلیل رفتار مصرف‌کننده بر اساس آموزه‌های اسلام', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 7(1), pp. 123-156. doi: 10.30497/smt.2013.1433
صادقی مال امیری, منصور. طراحی مدل تحلیل رفتار مصرف‌کننده بر اساس آموزه‌های اسلام. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1392; 7(1): 123-156. doi: 10.30497/smt.2013.1433


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب