آ

  • آموزش عالی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری در دانشگاه‌ها از نظر اعضای هیأت ‌علمی (مورد مطالعه دانشگاه امیرکبیر) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 317-358]
  • آینده‌پژوهی اسلامی سنت پژوهی: رویکردی نوین در آینده‌پژوهی (نظام سنت رزق) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-46]

ا

  • ابعاد تصویر ذهنی تصویر دانش‌آموزان از محیط‌ دانشگاهی؛ مطالعه تصویر دانشگاه امام صادق علیه‌السلام از منظر داوطلبان ورود به این دانشگاه [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 271-316]
  • اثر منسانی شناسایی الگوهای ذهنی مدیران پیرامون منسانی قومی در انتصابات سازمانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 183-214]
  • اجرای راهبرد.   عوامل کلیدی اجرای موفق سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی (موردمطالعه صنعت خودروسازی ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 713-742]
  • ارزیابی نوآوری ارائه چارچوبی متوازن برای اندازه‌گیری و ارزیابی نوآوری در سازمان‌های دفاعی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 235-270]
  • استراتژی ظرفیت استراتژی؛ چارچوبی برای سنجش موفقیت استراتژی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 101-124]
  • استراتژیک بررسی تأثیر پشیمانی استراتژیک بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تجربه مدیران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 779-810]
  • استفاده‌کنندگان اطلاعات نقش هوش تجاری بر محدودیت کیفی اطلاعات مالی برای استفاده‌کنندگان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 359-388]
  • اشتغال تحلیل مضمون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال با تأکید بر سرمایه انسانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 47-80]
  • الینور استرم طراحی نظام حکمرانی منابع مشترک مرتعی در جمهوری اسلامی ایران؛ کاربستی از رویکرد تحلیل نهادی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 389-422]
  • انتصابات قومی و خویشاوندگرایی شناسایی الگوهای ذهنی مدیران پیرامون منسانی قومی در انتصابات سازمانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 183-214]
  • اندازه‌گیری نوآوری ارائه چارچوبی متوازن برای اندازه‌گیری و ارزیابی نوآوری در سازمان‌های دفاعی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 235-270]

ب

  • بازاریابی اسلام بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • بازاریابی آیین بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • بازاریابی دین بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • بازاریابی کلیسا بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • بازاریابی مسجد بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • بازاریابی هیأت بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • بازیگران خط‌مشی شناسایی بازیگران غیررسمی تصویب خط‌مشی در ایران (مورد مطالعه مجلس شورای اسلامی ایران) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 215-234]
  • بیانات مقام معظم رهبری آیت‌الله خامنه‌ای اصول حاکم بر مدیریت مالی شخصی (با تأکید بر بخش تخصیص) مبتنی‌بر بیانات مقام معظم رهبری [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 125-160]
  • برنامه‌ریزی استراتژیک ظرفیت استراتژی؛ چارچوبی برای سنجش موفقیت استراتژی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 101-124]
  • برنامه‌ریزی راهبردی طراحی و تبیین مدل راهبرد باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 743-778]
  • برند بررسی جایگاه زبان فارسی در نام‌های تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 585-614]

پ

  • پارتی‌بازی شناسایی الگوهای ذهنی مدیران پیرامون منسانی قومی در انتصابات سازمانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 183-214]
  • پشیمانی بررسی تأثیر پشیمانی استراتژیک بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تجربه مدیران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 779-810]

ت

  • تبلیغ بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 81-100]
  • تجربه مدیران بررسی تأثیر پشیمانی استراتژیک بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تجربه مدیران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 779-810]
  • تحلیل مضمون ارائه چارچوبی متوازن برای اندازه‌گیری و ارزیابی نوآوری در سازمان‌های دفاعی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 235-270]
  • تحلیل مضمون تحلیل مضمون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال با تأکید بر سرمایه انسانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 47-80]
  • تحلیل نهادی طراحی نظام حکمرانی منابع مشترک مرتعی در جمهوری اسلامی ایران؛ کاربستی از رویکرد تحلیل نهادی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 389-422]
  • تصمیم‌گیری شهودی ارتقای اثربخشی تصمیم‌گیری شهودی به کمک مدل‌سازی ریاضی آن [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
  • تصویرسازمانی تصویر دانش‌آموزان از محیط‌ دانشگاهی؛ مطالعه تصویر دانشگاه امام صادق علیه‌السلام از منظر داوطلبان ورود به این دانشگاه [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 271-316]
  • تصویر مؤسسات آموزشی تصویر دانش‌آموزان از محیط‌ دانشگاهی؛ مطالعه تصویر دانشگاه امام صادق علیه‌السلام از منظر داوطلبان ورود به این دانشگاه [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 271-316]
  • تطبیقی بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
  • تولید تحلیل مضمون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال با تأکید بر سرمایه انسانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 47-80]
  • تولید ملی طراحی الگوی ارزیابی عمق ساخت داخل در صنعت خودرو ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 679-702]

چ

  • چسبندگی شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر چسبندگی روابط درون شبکه‌های کسب‌وکار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 615-642]

ح

  • حق مالکیت طراحی نظام حکمرانی منابع مشترک مرتعی در جمهوری اسلامی ایران؛ کاربستی از رویکرد تحلیل نهادی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 389-422]
  • حکمرانی طراحی نظام حکمرانی منابع مشترک مرتعی در جمهوری اسلامی ایران؛ کاربستی از رویکرد تحلیل نهادی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 389-422]

خ

  • خرده سنت سنت پژوهی: رویکردی نوین در آینده‌پژوهی (نظام سنت رزق) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-46]
  • خط‌مشی عمومی شناسایی بازیگران غیررسمی تصویب خط‌مشی در ایران (مورد مطالعه مجلس شورای اسلامی ایران) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 215-234]
  • خط‌مشی‌گذاری فرهنگی الگوی مسأله‌شناسی برای خط‌مشی‌گذاری فرهنگی ـ اجتماعی در سازمان‌های فرهنگی شهری (مطالعه تطبیقی سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های تهران، اصفهان و مشهد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 643-678]
  • خط‌مشی‌های فرهنگی الگوی مسأله‌شناسی برای خط‌مشی‌گذاری فرهنگی ـ اجتماعی در سازمان‌های فرهنگی شهری (مطالعه تطبیقی سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های تهران، اصفهان و مشهد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 643-678]

د

  • دانشگاه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری در دانشگاه‌ها از نظر اعضای هیأت ‌علمی (مورد مطالعه دانشگاه امیرکبیر) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 317-358]
  • داوطلبان ورود به دانشگاه امام صادق علیه‌السلام تصویر دانش‌آموزان از محیط‌ دانشگاهی؛ مطالعه تصویر دانشگاه امام صادق علیه‌السلام از منظر داوطلبان ورود به این دانشگاه [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 271-316]
  • دولت مسائل سیاستی سینمای ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 553-584]

ر

  • راهبرد باز طراحی و تبیین مدل راهبرد باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 743-778]
  • رفتار بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
  • رفتار انحرافی گونه‌شناسی کارمندان سمّی در سازمان‌های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 493-552]
  • رفتارگرایی بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
  • رفتارهای کاری نابهنجار طراحی و تبیین مدل مدیریت بازدارندگی رفتارهای کاری نابهنجار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 459-492]
  • روابط کسب‌وکاری شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر چسبندگی روابط درون شبکه‌های کسب‌وکار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 615-642]
  • روش سلسله مراتبی فازی طراحی الگوی ارزیابی عمق ساخت داخل در صنعت خودرو ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 679-702]
  • روش کیو شناسایی الگوهای ذهنی مدیران پیرامون منسانی قومی در انتصابات سازمانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 183-214]

ز

  • زبان فارسی بررسی جایگاه زبان فارسی در نام‌های تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 585-614]

س

  • سازمان‌های دفاعی ارائه چارچوبی متوازن برای اندازه‌گیری و ارزیابی نوآوری در سازمان‌های دفاعی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 235-270]
  • سازمان‌های دولتی گونه‌شناسی کارمندان سمّی در سازمان‌های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 493-552]
  • سازمان‌های فرهنگی الگوی مسأله‌شناسی برای خط‌مشی‌گذاری فرهنگی ـ اجتماعی در سازمان‌های فرهنگی شهری (مطالعه تطبیقی سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های تهران، اصفهان و مشهد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 643-678]
  • سیاست فرهنگی الگوی مسأله‌شناسی برای خط‌مشی‌گذاری فرهنگی ـ اجتماعی در سازمان‌های فرهنگی شهری (مطالعه تطبیقی سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های تهران، اصفهان و مشهد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 643-678]
  • سیاست‌گذاری مسائل سیاستی سینمای ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 553-584]
  • سیاست‌های ساخت داخل طراحی الگوی ارزیابی عمق ساخت داخل در صنعت خودرو ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 679-702]
  • سرمایه انسانی تحلیل مضمون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال با تأکید بر سرمایه انسانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 47-80]
  • سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی عوامل کلیدی اجرای موفق سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی (موردمطالعه صنعت خودروسازی ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 713-742]
  • سنت پژوهی سنت پژوهی: رویکردی نوین در آینده‌پژوهی (نظام سنت رزق) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-46]
  • سنت رزق سنت پژوهی: رویکردی نوین در آینده‌پژوهی (نظام سنت رزق) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-46]
  • سنجش استراتژی.   ظرفیت استراتژی؛ چارچوبی برای سنجش موفقیت استراتژی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 101-124]
  • سنن الهی سنت پژوهی: رویکردی نوین در آینده‌پژوهی (نظام سنت رزق) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 1-46]

ش

  • شبکه‌های کسب‌وکار شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر چسبندگی روابط درون شبکه‌های کسب‌وکار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 615-642]
  • شراکت راهبردی عوامل کلیدی اجرای موفق سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی (موردمطالعه صنعت خودروسازی ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 713-742]
  • شهود ارتقای اثربخشی تصمیم‌گیری شهودی به کمک مدل‌سازی ریاضی آن [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]

ص

  • صنعت بانکداری طراحی و تبیین مدل راهبرد باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 743-778]
  • صنعت خودرو طراحی الگوی ارزیابی عمق ساخت داخل در صنعت خودرو ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 679-702]

ظ

  • ظرفیت استراتژی ظرفیت استراتژی؛ چارچوبی برای سنجش موفقیت استراتژی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 101-124]

ع

  • علم‌النفس بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
  • عمق ساخت داخل طراحی الگوی ارزیابی عمق ساخت داخل در صنعت خودرو ایران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 679-702]
  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر پشیمانی استراتژیک بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تجربه مدیران [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 779-810]
  • عوامل اجتماعی طراحی و تبیین مدل مدیریت بازدارندگی رفتارهای کاری نابهنجار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 459-492]
  • عوامل سازمانی طراحی و تبیین مدل مدیریت بازدارندگی رفتارهای کاری نابهنجار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 459-492]
  • عوامل فردی طراحی و تبیین مدل مدیریت بازدارندگی رفتارهای کاری نابهنجار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 459-492]
  • عوامل کلیدی موفقیت عوامل کلیدی اجرای موفق سرمایه‌گذاری مشترک بین‌المللی (موردمطالعه صنعت خودروسازی ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 713-742]
  • عوامل گروهی طراحی و تبیین مدل مدیریت بازدارندگی رفتارهای کاری نابهنجار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 459-492]

ف

  • فرایند خط‌مشی‌گذاری عمومی شناسایی بازیگران غیررسمی تصویب خط‌مشی در ایران (مورد مطالعه مجلس شورای اسلامی ایران) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 215-234]
  • فرهنگ و شهر الگوی مسأله‌شناسی برای خط‌مشی‌گذاری فرهنگی ـ اجتماعی در سازمان‌های فرهنگی شهری (مطالعه تطبیقی سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های تهران، اصفهان و مشهد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 643-678]
  • فیلم مسائل سیاستی سینمای ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 553-584]

ق

ک

  • کارمندان سمّی گونه‌شناسی کارمندان سمّی در سازمان‌های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 493-552]

گ

  • گونه‌شناسی گونه‌شناسی کارمندان سمّی در سازمان‌های دولتی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 493-552]

م

  • مالی اسلامی اصول حاکم بر مدیریت مالی شخصی (با تأکید بر بخش تخصیص) مبتنی‌بر بیانات مقام معظم رهبری [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 125-160]
  • مالی شخصی اصول حاکم بر مدیریت مالی شخصی (با تأکید بر بخش تخصیص) مبتنی‌بر بیانات مقام معظم رهبری [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 125-160]
  • مبانی بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
  • مبانی رفتار فردی بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
  • محدودیت اطلاعات مالی نقش هوش تجاری بر محدودیت کیفی اطلاعات مالی برای استفاده‌کنندگان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 359-388]
  • محصولات ایرانی بررسی جایگاه زبان فارسی در نام‌های تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 585-614]
  • مدیریت خویشتن اصول حاکم بر مدیریت مالی شخصی (با تأکید بر بخش تخصیص) مبتنی‌بر بیانات مقام معظم رهبری [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 125-160]
  • مدیریت نوآوری شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری در دانشگاه‌ها از نظر اعضای هیأت ‌علمی (مورد مطالعه دانشگاه امیرکبیر) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 317-358]
  • مدل‌سازی ریاضی ارتقای اثربخشی تصمیم‌گیری شهودی به کمک مدل‌سازی ریاضی آن [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری ارائه چارچوبی متوازن برای اندازه‌گیری و ارزیابی نوآوری در سازمان‌های دفاعی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 235-270]
  • مردم‌سالاری.   شناسایی بازیگران غیررسمی تصویب خط‌مشی در ایران (مورد مطالعه مجلس شورای اسلامی ایران) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 215-234]
  • مرور نظام‌مند شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر چسبندگی روابط درون شبکه‌های کسب‌وکار [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 615-642]
  • مسأله‌شناسی مسائل سیاستی سینمای ایران در دهه پنجم انقلاب اسلامی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 553-584]
  • مسأله‌شناسی فرهنگی الگوی مسأله‌شناسی برای خط‌مشی‌گذاری فرهنگی ـ اجتماعی در سازمان‌های فرهنگی شهری (مطالعه تطبیقی سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های تهران، اصفهان و مشهد) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 643-678]
  • مصباح ‌یزدی بررسی تطبیقی مبانی رفتار فردی از دیدگاه رفتارگرایی و علمالنفس فلسفی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 423-458]
  • مقام معظم رهبری تحلیل مضمون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال با تأکید بر سرمایه انسانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 47-80]
  • منابع مشترک طراحی نظام حکمرانی منابع مشترک مرتعی در جمهوری اسلامی ایران؛ کاربستی از رویکرد تحلیل نهادی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 389-422]
  • منسانی قومی شناسایی الگوهای ذهنی مدیران پیرامون منسانی قومی در انتصابات سازمانی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 183-214]
  • موفقیت استراتژی ظرفیت استراتژی؛ چارچوبی برای سنجش موفقیت استراتژی [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 101-124]
  • مؤلفه‌های تصویر.   تصویر دانش‌آموزان از محیط‌ دانشگاهی؛ مطالعه تصویر دانشگاه امام صادق علیه‌السلام از منظر داوطلبان ورود به این دانشگاه [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 271-316]

ن

  • نام تجاری بررسی جایگاه زبان فارسی در نام‌های تجاری محصولات ایرانی تبلیغ شده در رسانه ملی [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 585-614]
  • نظام سیاسی شناسایی بازیگران غیررسمی تصویب خط‌مشی در ایران (مورد مطالعه مجلس شورای اسلامی ایران) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 215-234]
  • نظریه داده‌بنیاد طراحی و تبیین مدل راهبرد باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 743-778]
  • نظریه دمپستر ـ شافر ارتقای اثربخشی تصمیم‌گیری شهودی به کمک مدل‌سازی ریاضی آن [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 161-182]
  • نوآوری شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری در دانشگاه‌ها از نظر اعضای هیأت ‌علمی (مورد مطالعه دانشگاه امیرکبیر) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 317-358]
  • نوآوری باز طراحی و تبیین مدل راهبرد باز (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران) [دوره 14، شماره 2، 1399، صفحه 743-778]
  • نوآوری دانشگاهی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری در دانشگاه‌ها از نظر اعضای هیأت ‌علمی (مورد مطالعه دانشگاه امیرکبیر) [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 317-358]

ه

  • هوش تجاری نقش هوش تجاری بر محدودیت کیفی اطلاعات مالی برای استفاده‌کنندگان [دوره 14، شماره 1، 1399، صفحه 359-388]