آ

  • آموزش و پژوهش چشم‌انداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]

ا

  • اتحاد راهبردی طراحی الگوی مفهومی رشد شبکه همکاران؛ مطالعه موردی، سازمان هوافضا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 127-162]
  • ارتباطات بین‌سازمانی طراحی الگوی مفهومی رشد شبکه همکاران؛ مطالعه موردی، سازمان هوافضا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 127-162]
  • ارزیابی محصول خارجی بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 215-246]
  • ارزش نام تجاری تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 163-188]
  • ارزش ویژه نام تجاری تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 163-188]
  • استراتژی چشم‌انداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]
  • اعتباربخشی برنامه‌ریزی رفاه اجتماعی تاب‌آور،‌ دلالت‌های راهبردی و اعتباربخشی یک مدل ترکیبی برای اقتصاد مقاومتی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 5-40]
  • اعتقادات مذهبی تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 163-188]
  • اعتماد به نام تجاری تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 163-188]
  • انزجار مصرف‌کننده بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 215-246]
  • انطباق استراتژیک چشم‌انداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]
  • اهل کتاب مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 59-84]

ب

  • بازاریابی اجتماعی مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 59-84]
  • برنامه‌ریزی رفاه اجتماعی برنامه‌ریزی رفاه اجتماعی تاب‌آور،‌ دلالت‌های راهبردی و اعتباربخشی یک مدل ترکیبی برای اقتصاد مقاومتی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 5-40]
  • بسیج دانشجویی شناسایی قابلیت‌های لازم برای رهبری در سازمان‌های ایمان‌محور؛ مورد مطالعه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 41-80]
  • بورس کالا شناسایی عوامل مؤثر بر عدم رونق معاملات رینگ کشاورزی بورس کالای ایران [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 181-214]

پ

  • پیامبر اعظم (ص) مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 59-84]
  • پدیدارشناسی فهم جوهرة تجربة دورة سربازی در اعضای هیئت‌علمی وظیفه؛ مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 85-116]

ت

  • تاب‌آوری اقتصادی برنامه‌ریزی رفاه اجتماعی تاب‌آور،‌ دلالت‌های راهبردی و اعتباربخشی یک مدل ترکیبی برای اقتصاد مقاومتی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 5-40]
  • تبلیغ مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 59-84]
  • تحول در جامعة علمی تبیین بایسته‌های ایجاد تحول در مجامع علمی؛ بررسی موردی سیرة علامه طباطبایی(ره) در ایجاد تحول در حوزه علمیه قم [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 5-58]
  • تحول در علوم انسانی تبیین بایسته‌های ایجاد تحول در مجامع علمی؛ بررسی موردی سیرة علامه طباطبایی(ره) در ایجاد تحول در حوزه علمیه قم [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 5-58]
  • تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 215-246]
  • تغییر اجتماعی مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 59-84]
  • تفکر راهبردی پیشران‌ها و موانع عوامل حیاتی موفقیت تفکر راهبردی در سازمان‌های فرهنگی؛ مطالعه موردی: سازمان‌های فرهنگی شهر اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 117-150]

د

  • دانشگاه تهران چشم‌انداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]
  • دعوت مدیریت تبلیغ و دعوتِ رسول اعظم(ص) در برخورد با اهل کتاب با تأکید بر قرآن کریم؛ مقایسه‌ای با مفهوم بازاریابی اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 59-84]

ر

  • راهبرد بررسی تأثیرپذیری عملکرد شرکت‌های بیمه از گزینه‌های راهبردی مدل دلتا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 229-270]
  • رینگ کشاورزی شناسایی عوامل مؤثر بر عدم رونق معاملات رینگ کشاورزی بورس کالای ایران [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 181-214]
  • روش‌شناسی سیستم‌‌های نرم (SSM) طراحی سطح کلان نظام مدیریت فرهنگ اسلامی با رویکرد روش‌شناسی سیستم‌‌های نرم (SSM) [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 151-180]

ز

  • زیست‌بوم فرهنگ واکاوی علل ناکامی یکپارچه‌سازی خط‌مشی‌های فرهنگی در ایران؛ مطالعه مبتنی بر روش نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 81-126]

س

  • ساختار خط‌ مشی‌گذاری واکاوی علل ناکامی یکپارچه‌سازی خط‌مشی‌های فرهنگی در ایران؛ مطالعه مبتنی بر روش نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 81-126]
  • سازمان چشم‌انداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]
  • سازمان شبکه‌ای طراحی الگوی مفهومی رشد شبکه همکاران؛ مطالعه موردی، سازمان هوافضا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 127-162]
  • سازمان‌های ایمان‌محور شناسایی قابلیت‌های لازم برای رهبری در سازمان‌های ایمان‌محور؛ مورد مطالعه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 41-80]
  • سازمان‌های فرهنگی پیشران‌ها و موانع عوامل حیاتی موفقیت تفکر راهبردی در سازمان‌های فرهنگی؛ مطالعه موردی: سازمان‌های فرهنگی شهر اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 117-150]
  • سرباز فهم جوهرة تجربة دورة سربازی در اعضای هیئت‌علمی وظیفه؛ مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 85-116]
  • سربازی فهم جوهرة تجربة دورة سربازی در اعضای هیئت‌علمی وظیفه؛ مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 85-116]
  • سیرة علمی تبیین بایسته‌های ایجاد تحول در مجامع علمی؛ بررسی موردی سیرة علامه طباطبایی(ره) در ایجاد تحول در حوزه علمیه قم [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 5-58]
  • سیرة عملی تبیین بایسته‌های ایجاد تحول در مجامع علمی؛ بررسی موردی سیرة علامه طباطبایی(ره) در ایجاد تحول در حوزه علمیه قم [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 5-58]

ش

  • شبکه همکاری طراحی الگوی مفهومی رشد شبکه همکاران؛ مطالعه موردی، سازمان هوافضا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 127-162]
  • شرکت‌های بیمه بررسی تأثیرپذیری عملکرد شرکت‌های بیمه از گزینه‌های راهبردی مدل دلتا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 229-270]
  • شهر اصفهان پیشران‌ها و موانع عوامل حیاتی موفقیت تفکر راهبردی در سازمان‌های فرهنگی؛ مطالعه موردی: سازمان‌های فرهنگی شهر اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 117-150]

ط

  • طراحی نظام طراحی سطح کلان نظام مدیریت فرهنگ اسلامی با رویکرد روش‌شناسی سیستم‌‌های نرم (SSM) [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 151-180]

ع

  • عدم رونق رینگ کشاورزی شناسایی عوامل مؤثر بر عدم رونق معاملات رینگ کشاورزی بورس کالای ایران [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 181-214]
  • عضو هیئت‌علمی وظیفه فهم جوهرة تجربة دورة سربازی در اعضای هیئت‌علمی وظیفه؛ مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 85-116]
  • علامه طباطبایی تبیین بایسته‌های ایجاد تحول در مجامع علمی؛ بررسی موردی سیرة علامه طباطبایی(ره) در ایجاد تحول در حوزه علمیه قم [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 5-58]
  • عملکرد بررسی تأثیرپذیری عملکرد شرکت‌های بیمه از گزینه‌های راهبردی مدل دلتا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 229-270]
  • عوامل آمیخته بازاریابی تأثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر ارزش نام تجاری صنایع غذایی آستان قدس رضوی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 163-188]
  • عوامل حیاتی موفقیت پیشران‌ها و موانع عوامل حیاتی موفقیت تفکر راهبردی در سازمان‌های فرهنگی؛ مطالعه موردی: سازمان‌های فرهنگی شهر اصفهان [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 117-150]

ف

  • فرآیند خط‌ مشی‌گذاری واکاوی علل ناکامی یکپارچه‌سازی خط‌مشی‌های فرهنگی در ایران؛ مطالعه مبتنی بر روش نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 81-126]
  • فرهنگ اسلامی طراحی سطح کلان نظام مدیریت فرهنگ اسلامی با رویکرد روش‌شناسی سیستم‌‌های نرم (SSM) [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 151-180]
  • فناوری اطلاعات چشم‌انداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]

ق

  • قصد خرید محصول خارجی بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 215-246]

م

  • مدل دلتا بررسی تأثیرپذیری عملکرد شرکت‌های بیمه از گزینه‌های راهبردی مدل دلتا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 229-270]
  • مدل شایستگی‌های رهبری شناسایی قابلیت‌های لازم برای رهبری در سازمان‌های ایمان‌محور؛ مورد مطالعه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 41-80]
  • مدل مفهومی ترکیبی لگام- PEOPLES برنامه‌ریزی رفاه اجتماعی تاب‌آور،‌ دلالت‌های راهبردی و اعتباربخشی یک مدل ترکیبی برای اقتصاد مقاومتی [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 5-40]
  • مدل نرم طراحی سطح کلان نظام مدیریت فرهنگ اسلامی با رویکرد روش‌شناسی سیستم‌‌های نرم (SSM) [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 151-180]
  • مزایای بورس کالا شناسایی عوامل مؤثر بر عدم رونق معاملات رینگ کشاورزی بورس کالای ایران [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 181-214]
  • ملی‌گرایی مصرف‌کننده بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 215-246]

ن

  • نظام مدیریت فرهنگ طراحی سطح کلان نظام مدیریت فرهنگ اسلامی با رویکرد روش‌شناسی سیستم‌‌های نرم (SSM) [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 151-180]
  • نظریه‌پردازی داده- بنیاد واکاوی علل ناکامی یکپارچه‌سازی خط‌مشی‌های فرهنگی در ایران؛ مطالعه مبتنی بر روش نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 81-126]
  • نگرش به محصول خارجی بررسی عوامل مؤثر در فرآیند پذیرش محصولات خارجی در میان دو کشور ایران- ترکیه [دوره 10، شماره 1، 1395، صفحه 215-246]

ه

  • همکاری مبتنی بر اعتماد طراحی الگوی مفهومی رشد شبکه همکاران؛ مطالعه موردی، سازمان هوافضا [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 127-162]

ی

  • یکپارچه‌سازی چشم‌انداز انطباق استراتژیک در یک مؤسسه آموزشی- پژوهشی دولتی ایران؛ مطالعه موردی، دانشگاه تهران [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 189-228]
  • یکپارچه‌سازی خط‌ مشی واکاوی علل ناکامی یکپارچه‌سازی خط‌مشی‌های فرهنگی در ایران؛ مطالعه مبتنی بر روش نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 2، 1395، صفحه 81-126]